Niki de Wolff voor bord

Hypotheekgesprek

Vraag een gratis hypotheekgesprek aan 


*Voor klanten die een hoog service niveau, gemak en snelheid erg waarderen

Hypotheek aanvragen, aanpassen of verhogen:

Wat zijn de stappen?

  • Je boekt een gratis gesprek in.

  • Aan jou de keuze :  afspraak bij jou thuis, of eerst een korte belafspraak / videobellen (camera niet nodig).

  • Kort gesprek van circa 15 min waarin je je belangrijkste vraag stelt. 

  • Ik bekijk of ik je echt (verder) kan helpen,  en of ik hiervoor ook de juiste persoon ben voor jou.

  • En kijken we samen of we een goede "match" zijn voor elkaar.

    Bevalt het je, dan plannen we een vervolggesprek. Bij jou thuis of we videobellen.

     In het vervolggesprek neem ik dan ruim de tijd (*max 1 uur) voor je :

    - Bereken ik wat er kan: jouw maximale hypotheek
    - Wat het je kost:  jouw nieuwe maandlasten
    - Op welke wijze je dit kunt realiseren








Gratis hypotheekgesprek aanvragen
*Voor klanten die een hoog service niveau, gemak en snelheid belangrijk vinden
Niki de Wolff voor groot bord
Niki de Wolff - Hypothecair Planner

Over Niki de Wolff

Mijn naam is Niki de Wolff, hypotheekadviseur, en ik schrijf ook blogs over hypotheken.


Ik ben hypotheekspecialist geworden om zoveel mogelijk mensen te helpen aan betaalbare en lage(re) hypotheeklasten en een goede flexibele passende hypotheek constructie te verzorgen, welke de gehele looptijd gemak en rust geeft. 


Zelf heb ik in 2018 een keuze gemaakt om als zelfstandig onafhankelijk hypotheekadviseur te starten.


Via internet en social media wil ik graag mijn kennis delen via mijn gratis e-books, PDF's, blogs, videos, webinars en gratis online trainingen.


Ik verdien geld door het geven van hypotheekadvies en het bemiddelen in het aanvragen van hypotheken.


Ik heb meer dan 25 jaar ervaring als hypotheekspecialist en heb al meer dan 2897+ klanten succesvol kunnen helpen met hun hypotheek.

Hoe bereid ik mij voor op het eerste gesprek?

No worries, dit proces heb ik zo gemakkelijk mogelijk voor je gemaakt.


1. Inplannen hypotheekgesprek


Nadat je het gratis hypotheekgesprek hebt ingepland, ontvang je van mij een bevestiging per mail.



2. Gemoedelijk en informatief


Mijn insteek in het eerste gesprek is vooral je belangrijkste vraag te beantwoorden.

En ook om te kijken of we een goede "match" zijn voor elkaar.  


Ik kijk dan of ik je echt kan helpen en of ik ook echt de juiste persoon ben voor jou.


Enkel indien dit zo is, plan ik een vervolggesprek met je.



3Klantportaal


Na ons 1e gesprek zet ik een klantportaal open voor je. Soms ook al vooraf aan ons 1e gesprek, bijvoorbeeld wanneer je direct een gratis hypotheekafspraak bij jou thuis ingepland hebt.


Met dit linkje maak je zelf een wachtwoord aan. Mag je zelf verzinnen :).


In dit klantportaal heb ik de door mij benodigde documenten voor je opengezet.


Deze kun je dan zelf uploaden.



3. Benodigde documenten



Benodigde documenten zijn nodig voor een juiste en goede berekening.


Immers je wilt later geen verrassingen waardoor het niet doorgaat.  


Per bank of geldverstrekkers verschilt dit. Dit proces heb ik volledig geautomatiseerd, zodat de juiste documenten altijd opengezet worden.


Zelf controleer ik deze stukken een voor een. 


Zo voorkom ik dat een acceptant later onnodig een stuk afkeurt en hierdoor een vertraging optreedt.



4. Basis scenario


Doordat je de benodigde documenten vooraf aan de afspraak hebt aangeleverd, zorg ik ervoor dat jouw situatie al in kaart is gebracht. 


 
En in de berekeningssoftware is ingevoerd. De basis staat dan al. 




5. Berekening tijdens vervolggesprek



 Op deze manier kan ik dus al direct een eerste opzet en berekening laten zien.


En soms zelfs meerdere scenario's met je doornemen.


Of we gaan gelijk de diepte in en ik beantwoord je belangrijkste vragen direct.

te informeren wat er mogelijk is.


Of wat er juist niet mogelijk is. Alles moet duidelijk zijn of worden voor je.


Natuurlijk heb je veel vragen. We nemen deze allemaal door in het vervolggesprek.


Per dagdeel plan ik namelijk slechts 1 afspraak in. Zodat we ruim de tijd hebben en kunnen nemen.



6. Na het vervolggesprek


Aan het eind van ons vervolggesprek heb ik je zeker weten met meer inzicht en hypotheekkennis achter gelaten.


Nu kun je prima een keuze maken en ken je de mogelijkheden.


Nog niet alle details, dat kan ook niet altijd in 1 afspraak. 


Dat is ook vaak veel in 1 keer.


Je kunt aan het eind van ons vervolggesprek aangeven of je verder met mij wilt.



7. Opdrachtovereenkomst 


Natuurlijk wil ik graag zaken met je doen. Ik vraag dan jouw akkoord voor de opdracht die je mij dan gunt. 


Dat kan aan het eind van ons vervolggesprek.


Of je kunt een en ander laten bezinken na ons vervolggesprek en later een digitaal akkoord geven voor de opdracht via jouw eigen klantportaal.


Hierna werk ik je dossier verder voor je uit. 


De voorwaarden van de opdracht kun je vooraf inzien op jouw eigen klantportaal. 


Dit geldt ook voor de vergelijkingskaart waarin mijn kosten en diensten worden toegelicht.


Mijn tarief en uitleg hierover vind je hier.


Oh ja en ik duw je niets door je strot. Ik verkoop je niets.


Integendeel, ik ben er om je verder op weg te helpen.


En als je er geen goed gevoel bij hebt, of we hebben geen klik , dan houden we het bij 1 gesprek.


Immers, we kiezen bij een eventuele opdracht voor elkaar voor een lange periode. 


En daar moeten we beiden blij van worden en blijven toch :) .


Misschien zie of spreek ik je dan binnenkort!

Hoe begin je? Wat zijn de stappen?


1. Kennismaking

In het eerste gesprek beantwoord ik het liefst direct je belangrijkste vraag. Immers je heb deze niet voor niets bij mij neergelegd.

Dit eerste gesprek is altijd gratis.


2. Vervolggesprek: Analyse


Op basis van je wensen en mogelijkheden kijken we eerst naar je huidige situatie.

Wat zijn aandachtspunten hierbij bijvoorbeeld.


Soms kan dit al deels in ons vervolggesprek, afhankelijk van de stukken die je al hebt aangeleverd vooraf. Mijn doel is wel om in het vervolggesprek je belangrijkste vragen al te beantwoorden en hierover duidelijkheid te scheppen.


3. Advies


Soms komen we hier al terecht in ons vervolggesprek. Hierbij kijken we samen wat het best passend is voor je en zetten we alles op een rij.


Wat zijn naast de rentes belangrijk voorwaarden en (on)mogelijkheden tijdens de looptijd van de hypotheek?



3. Offerteaanvraag en bemiddeling


Ben je het eens met mijn advies, dan dien ik de offerteaanvraag voor je in. Na acceptatie van het voorstel monitor ik de voortgang van je aanvraag.


4. Passeren van de hypotheek

Als alle documenten zijn aangeleverd en goedgekeurd door de geldverstrekker, is het tijd om naar de notaris te gaan.

Eerder in het proces schakel je vaak ook een taxateur, bouwkundig expert of aankoopmakelaar in. Indien gewenst kan ik hiervoor de juiste mensen inschakelen.

Door de jaren heen ben ik meer dan goede professionals tegengekomen waarvan je kunt profiteren.


5. Beheer en nazorg


Als je de hypotheekakte hebt ondertekend bij de notaris, is het hypotheektraject afgerond. 


Hierna beheer ik gedurende de gehele looptijd jouw hypotheek. 


Dit doe ik door middel van een bewezen geautomatiseerd hypotheek onderhoudssysteem en de nieuwste softwaretools en technieken.


Dit combineer ik met een persoonlijke monitoring en op verzoek een (online) onderhoudsgesprek en check.


Jip, ook inbegrepen en zonder extra kosten.



Dat is de Hypotheek Alert Service.



Geheel inbegrepen voor klanten die voor mij kiezen.


Volledig gratis dus.  Gehele looptijd!



  1. Niet gratis voor klanten die hun hypotheekaanvraag oorspronkelijk niet via mij hebben ingediend.




 Wel kunnen (nog) niet-klanten ook profiteren van deze extreme service, die ze elders niet krijgen. 


Dus voor de (nog) niet-klanten met een bestaande hypotheek kan dit via een


betaald memberschip , de Hypotheek Alert Service.*



Deze unieke nazorg en manier van onderhoud van je hypotheek is echt next level!


En bovendien inbegrepen in mijn tarief.


Dit tarief verdien je al gauw terug gedurende de looptijd. 


Een uitleg hierover vind je hier.


*Indien je later alsnog klant wordt en een hypotheek via mij aanvraagt, verlengd of omzet, dan worden alle door jou reeds vanaf ingangsdatum betaalde bedragen verrekend met mijn tarief voor hypotheekadvies en bemiddeling.


Jouw gratis hypotheekgesprek inplannen?

Ja, ik wil een gratis hypotheekgesprek
*Voor klanten die een hoog service niveau, gemak en snelheid belangrijk vinden en dit kunnen waarderen.

Erkend hypotheekadviseur

Sinds 1998

Hypothecair planner


Sinds 2007

Erkend financieel adviseur


Sinds 2014

Duo Koop Specialist

Sinds 2011


Advieskeuze.nl

Gemiddeld geven klanten Niki de Wolff een cijfer van 9,9!
Onafhankelijk hypotheekadvies logo zwart wit

Advieswijzer

Voldoet aan de voorwaarden van onafhankelijk advies!